De Ceder – woensdag 13 november 2024 ochtend – Oosterkerk

Luisteren naar Gods stem

Welkom op deze ochtend van De Ceder ism. het Ministry-team, een morgen van betekenis, maar ook is er tijd voor gezelligheid en ontbreken hapjes niet.

In Johannes 10 vergelijkt Jezus zichzelf met de goede herder. “De schapen  luisteren naar zijn stem,” zegt Jezus. “Hij roept zijn eigen schapen bij hun naam en leidt ze naar buiten. De schapen volgen hem omdat ze zijn stem kennen.”

(Her)ken jij de stem van God? Spreekt God tot ons persoonlijk? En hoe doet Hij dat dan? Hoe weet je of iets van God komt en hoe werkt dat in de praktijk?

Op deze ochtend gaan we daarover in gesprek en zullen we  verhalen delen over hoe dat werkt in ons eigen leven. Het mooie is dat God tot ons wil spreken, niet alleen voor onszelf maar ook juist tot bemoediging voor de ander.

Graag opgeven als je komt, gasten zijn welkom!

locatie: Oosterkerk, Klaverplein 2 Elburg

aanvang : 9.30 inloop met koffie vanaf 9.00 uur